Saturday, April 19, 2014

sorry, I'm taken

ENGLISH


Few days ago I decided to choose Lihuania over Romania this summer. I have some reasons. First, Lithuania is one of my priority, second, I feel like the previous projects in Lithuania were successful, and third, my Romanian assessor didn't reply my messages (I asked her about the announcement of the result) So I considered it as a rejection.

Yesterday morning I received a message, and it was from Carmen, my Romanian assessor.

A Message From Carmen, My Assessor From Romania

I've made my mind to choose Lithuania, I've got matched with them already, so

I'm taken already :(

Let's just hope that I made the right decision. See you later, Pitesti!

- finger crossed -



BAHASA


Beberapa hari lalu gue memutuskan buat milih Lithuania sebagai negara exchange gue. Sebenernya ada beberapa alesan, pertama, karena emang dari awal gue tertarik ke Lithuania walaupun waktu itu gue baru tau ada negara yang namanya Lithuania, kedua, gue ngerasa kalo project-project sebelumnya tuh tergolong berhasil dan asik. Ketiga, pewawancara gue yang dari Pitesti, Romania ga bales-bales message gue pas gue tanyain tentang pengumuman penerimaan EP. Jadi, sebenernya gue udah melupakan Romania dan nganggep gue ga keterima di sana.

Nah, kemaren pagi gue dapet message dari Carmen, pewawancara gue yang dari Romania. Dia bilang gini.
Message dari Carmen, Pewawancara Gue dari Romania

Gue udah keburu milih Lithuania dan udah match sama mereka, jadi gue bales gini (atas petunjuk manager gue).

Sorry :(

Oke, semoga gue ga nyesel milih project Find Your Way deh. Kapan-kapan kalo gue punya duit gue ke Pitesti deh amin!

- finger crossed -

No comments:

Post a Comment